Ø სამუშაო შეხვედრებში (ე.წ.უორქშოფებში) მონაწილეობა;
Ø სხვა პედაგოგის მენტორობის ქვეშ ყოფნა;
Ø სხვა მასწავლებლის მენტორობა;
Ø პედაგოგების მიერ ურთიერთსწავლება;
Ø კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის ჩატარება;
Ø პარარელური კლასების მასწავლებელთა შეხვედრებში მონაწილეობა;
Ø მოსწავლეთა შესახებ მონაცემების შეგროვება და ანალიზი;
Ø პრაქტიკის კვლევა;
Ø კვლევაში მონაწილეობა;
Ø ექსპერტთან კონსულტაცია;
Ø „კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტი - სხვა მასწავლებლების გაკვეთილებზე დასწრება, დაკვირვება და ეფექტური უკუკავშირის მიცემა; საკუთარ გაკვეთილზე კოლეგების მიწვევა და მათი გამოხმაურების ანალიზი;
Ø ტრენინგში/სემინარში მონაწილეობა;
Ø სასწავლო გეგმის/ების შედგენა;
Ø საკითხის დამოუკიდებლად შესწავლა;
Ø ელექტრონული მიმოწერა საკითხის პრეზენტატორთან;
Ø პროფესიულ ორგანიზაციაში გაწევრიანება;
Ø თვითრეფლექსიის ჟურნალის წარმოება;
Ø წიგნის განხილვაში მონაწილეობა;
Ø გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა;
Ø კონფერენციაზე მოხსენების გაკეთება;
Ø პროფესიული ჟურნალებისა და წიგნების გაცნობა;
Ø ეფექტური პრაქტიკის შესახებ პროფესიული ლიტერატურის მიმოხილვა;
Ø საზაფხულო კურსებში მონაწილეობა;
Ø დისტანციური პროფესიული განვითარების ღონისძიებებში მონაწილეობა;
Ø საუნივერსიტეტო კურსის მოსმენა;
Ø აუდიო პრეზენტაციების მოსმენა;
Ø საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის ანალიზი და შეფასება;
Ø სამოდელო გაკვეთილების ჩატარება;
Ø სტატიების დაწერა;
Ø სასწავლო რესურსების შექმნა;
Ø პრეზენტაციები და დისკუსიები მრავალრიცხოვან პროფესიულ ჯგუფებში;
Ø თანმდევი სესიები და საქმიანობები ახალი იდეების წარმატებული დანერგვისთვის;
Ø დაკვირვება/შეფასება;
Ø განვითარება/გაუმჯობესების პროცესებში მონაწილეობა;
Ø სასწავლო ჯგუფებში მონაწილეობა და ა.შ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий